Thursday, November 18, 2010

Els meus homes

Fa 10 anys vaig començar a sortir amb el que s’ha convertit l’home de la meva vida. Deu anys després vaig conèixer l’homenet de la meva vida. Durant sis mesos han creat una relació especial on l’un adora l’altre. Quan l’Aran veu al seu pare, els ulls se l’il·luminen i obre la boca per a fer una rialla que arriba d’orella a orella. Sempre li parla, i li encanta jugar amb ell. I quan arriba l’hora de dormir o fer una migdiada, si es posa sobre el seu pare, sempre es queda hipnotitzat. Però clar, no podia ser menys, tenint el pare que té! Perquè cap pare no el podria estimar més.

Aquí passo un recull de sis mesos de pare i fill…

Petonets a tots.

La mare de l’Aran

5 comments:

  1. ohhhh!!! quin video tan xulo! Ara que en faci un el Carles de l'Aran i la seva mama, va!

    ReplyDelete
  2. Molt xulo el video, tal para cual!

    ReplyDelete
  3. Aixxxx!! Quin video més maco!! jooooo se m'ha posat la pell de gallina! :) :) Per cert... ens fareu esperar molt pel vídeo "La nena i la seva mama" ;D ???? Després de tenir un fill tan guapo tinc curiositat com serà si teniu una nena amb gens Vallespi-López, i sí pq negar-ho! m'encantaria que em tornessiu a fer "tieta" :D :D :D

    ReplyDelete
  4. Moltes gracies, Eli! Com sempre, tens l'abilitat de convertir el dia a dia en algo especial. TEM!

    ReplyDelete
  5. wapo tu... TEM.

    Per cert, resulta que com que soc jo la que sempre duu la camara no tinc quasi fotos amb l'Aran. Pero Merce, la nena haura d'esperar XD Jo nomes puc estar en fase de bolquers d'uno en uno XD

    ReplyDelete